waar koop je een leuk en niet te duur keukenschort?

ik zoek een keukenschort. een man en een vrouw moeten het aan kunnen. het mag niet duurder zijn dan 10 euro. liever nog iets goedkoper. heeft iemand tips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
5.2K

Antwoorden (8)

Ga eens kijken bij Action, daar kan je het zeker onder die prijs krijgen.

Toegevoegd na 37 seconden:
De Zeemna en de Wibra hebben dat ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Blokker heb ik laatst een Herman den Blijker short gekocht voor een tientje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Zeeman voor 3,99
anneliez
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb je daar misschien een plaatje/foto van?
anneliez
12 jaar geleden
Nee misschien op de site van zeeman ik kijk even.
Het zijn schorten met witte achtergrond en
met blauwe letetrs teksten als : brood gebak groente, dat soort werk
ovenwanten en pannenlappen hebben ze ook
Bij de HEMA hebben ze veel neutrale (geschikt voor zowel mannen als vrouwen) keukenschorten voor €7,50.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Xenos of Hema
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idd Hema, tadaaa;
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ikea leuke ruitschorten en effen € 6,95
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op de markt.

je kunt er ook een lap stof kopen en er zelf een maken, dan kan je deze zo mooi en duur maken als je zelf wilt